"App jij 'm al?"

Support direct bij de hand!


De Open Line Servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor IT vragen van eindgebruikers. De ondersteuning die we leveren blijven we continu verbeteren.

Afgelopen jaren hebben we een aantal handige functies aan onze support toegevoegd; zo is chatbot Casey op onze Open Line Service Portal te vinden voor het maken of updaten van een melding en het vinden van antwoorden op veel gestelde vragen. Daarnaast kun je tegenwoordig met onze Servicedesk chatten.

Als kers op de taart introduceren we nu de Support NOW app. Vanaf jouw mobiele telefoon heb je dan onze chatbot, chatfunctie en voor jou relevante informatie altijd bij de hand. Ook kun je een oplossing of aanvraag goedkeuren met één druk op de knop.

De Support NOW app is er voor iedereen: of je nou in de zorg werkt, bij een woningcorporatie of bij de gemeente, achter je werkplek zit of thuis op de bank; de Open Line Servicedesk is nu dichterbij dan ooit.

Snel, simpel en overal beschikbaar: Support that makes you Smile NOW!

Video


Wat is Support NOW?


Naast de bestaande contactmogelijkheden is onze Servicedesk nu ook makkelijk te bereiken via je mobiele telefoon.

Waarom Support NOW?

  • Toegankelijk en Intuïtief: De Support NOW app is laagdrempelig en gemakkelijk in gebruik waardoor het een ideale tool is voor iedereen, ongeacht je affiniteit met IT. De app is overal en altijd beschikbaar via je mobiele telefoon, toegang tot een (vaste) werkplek is dus niet nodig.

  • Krachtige Chatbot: Maak en update een melding, krijg direct toegang tot antwoorden op veel gestelde vragen en (video)instructies of start een chat gesprek met een van onze Servicedesk medewerkers.

  • Media Sectie: Blijf op de hoogte met voor jou relevante informatie. Dit betreffen bijvoorbeeld updates vanuit Open Line, instructies of handleidingen.

  • Case Acties: Eenvoudig goedkeuren of afwijzen van oplossingen voor jouw cases, direct vanuit de app. Goedkeuren of afwijzen van aanvragen door managers is via de app ook met één druk op de knop geregeld. En je kunt zelf je case sluiten of aanvullen met informatie.

  • Push Notificaties: Ontvang push meldingen in het geval van belangrijke informatie, denk hierbij bijvoorbeeld aan updates over een grote storing.

Vanaf 1 Mei stellen we deze handige app beschikbaar.

Voor die tijd voorzien we onze IT-contactpersonen van een demo en maken samen een technisch - en communicatie plan voor het installeren van de app. Uiteraard hebben we al een aantal handige handleidingen en communicaties voor jullie voorbereid.

Als extra ondersteuning komen we op de grotere kantoren fysiek een handje helpen. Zo kunnen de eindgebruikers alle voordelen beleven van deze snelle en makkelijke manier om ons te bereiken.

Support that makes you Smile !