Trusted IT that makes you smile

Het gaat over vertrouwen en over de glimlach, ook jouw glimlach!

Werken bij Open Line?

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe, slimme maar vooral leuke collega's. Of je nu net (of bijna) je opleiding hebt voltooid, je een ervaren, goed opgeleide of simpelweg ambitieuze ICT-er bent, we willen graag met je praten.

We hebben op dit moment meerdere vacatures openstaan zoals Bid Desk Consultant (Schrijver), Microsoft Consultant, Netwerk Consultant, Servicedesk Consultant, Citrix Consultant, Team Coördinator, Manager Klantenteam. Voor een volledig overzicht van onze vacatures verwijzen we je graag door naar onze Linkedin pagina:


LinkedIn vacatures Open Line

Staat jouw vakgebied er niet tussen maar denk je dat een gesprek met jou wel eens tot mooie dingen kan leiden, verzuim dan niet contact met ons op te nemen!

Dat kan via email: recruitment@openline.nl, telefoon: +31 88 500 6700 of door gebruik te maken van onderstaand formulier. Heb je weinig tijd vul dan gewoon je linkedIn Profiel en je contactgegevens in het formulier onder op deze pagina in dan nemen wij contact met jou op!

Trots, gedreven, klantgericht en plezier

De kernwaarden van Open Line
Onze kernwaarden beschrijven ons perfect. Kijkend naar wat we doen, wie we helpen en waar we aan mogen bijdragen, kunnen we alleen maar zeggen dat we enorm trots zijn. Als je op gesprek komt, zullen we je het nog eens goed uitleggen waarom we dat zijn. Maar in de kern omarmen we vele mooie technologieën, echter is de bijdrage die we direct en indirect leveren aan de zorg, overheid, sociale huisvesting en logistiek die maakt dat we ons onderdeel voelen van die sectoren en de klanten die we daar bedienen. We durven ook trots te zijn op elkaar en dat naar elkaar te uiten..

De gedrevenheid uit zich in de wijze hoe we acteren en samenwerken met elkaar. We willen blijven leren, zoeken naar slimmere manieren om ons werk te doen, streven naar het zijn van het beste jongetje of meisje in de klas, maar we durven ook een hulpvraag te stellen. De kracht van gedreven zijn zit absoluut ook in de wijze waarop we samenwerken met elkaar.

Klantgericht tot in onze genen
Klantgericht voelt als een containerbegrip. Elk bedrijf propageert immers klantgericht te zijn en dat moet ook. Maar hoe onderscheiden wij ons dan? Heel simpel, door ons in de klant te verdiepen en daar ook de ruimte voor te krijgen. Als geen ander kennen we de momenten van de waarheid, de momenten waarop je er echt moet zijn voor de klant en je alles uit je handen moet laten vallen. We kennen de belangrijkste processen en we weten wat er in het landschap van de klant allemaal gebeurt.

Bij ons is het gewoon leuker
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Tegeltjeswijsheid, maar absoluut de werkelijkheid. Als je doet wat je leuk vindt, dan doe je dat met plezier. Vanzelfsprekend. En dat wij met regelmaat de tijd nemen om te genieten van wat we met elkaar bereikt hebben, maakt het nog leuker. Als bedrijf focussen we vooral ook op de positieve zaken en op de glimlach. Niet alleen de glimlach van onze klanten, maar ook die van jou.

En dan qua werk? Weet dat we ruim 160 bedrijven in Nederland voorzien van managed cloud diensten. Al die klanten bedienen we vanuit onze eigen state of the art datacenters en uiteraard vanuit de publieke cloud. En daar omheen hebben we een hele set aan diensten gedefinieerd. Neem vooral eens een kijken onder het kopje “wat we doen” op deze site.

Met driehonderd collega's en toch compact
Hoewel we met meer dan 300 collega’s zijn, zijn we er toch in geslaagd om alles compact te houden. Open Line werkt met klantteams die maximaal 15 tot 20 collega’s groot zijn en die zich focussen op een subset van onze klanten. Er is dus alle ruimte om je collega’s en je klanten echt goed te leren kennen. Naast onze klantteams, is er een team dat gericht bezig met de generieke diensten. Denk aan rekenkracht, opslag, security, kwaliteit en connectiviteit. Er is goed over nagedacht en de scores liegen er niet om. Onze medewerkers belevingsscore is 8.1 (en dan heeft 95% van de Open Liners meegedaan aan het onderzoek) en onze klanttevredenheid ligt steevast op 7.8. Scores die er niet om liegen, waarbij we ook durven te stellen dat we tot een van de financieel meest stabiele ICT-dienstverleners in Nederland behoren. Niet geheel onbelangrijk als je kiest voor een nieuwe werkgever.

Zoeken wij jou?
En wat zoeken we dan? Goede en gedreven professionals, met gedegen kennis en ervaring op vlak van cloud, datacenters, security, connectiviteit en/of werkplekken. Professionals die willen leren, maar ook graag hun delen om zo het collectief sterker te maken. We kunnen wel in detail uitleggen welke technieken en technologieën je zou moeten kennen en beheersen, maar in alle eerlijkheid weet de betreffende specialist natuurlijk echt wel wat er van hem of haar verwacht wordt.

En wat zoeken we dan concreet?
Microsoft Consultants, Linux Consultants, Netwerk Consultants, Werkplek Consultants en Security Consultants. Daarnaast is er altijd ruimte voor gedreven kandidaten die net zijn afgestudeerd en deel willen nemen aan onze Masterclass.

Ben jij zoek naar een baan waar je jezelf (onder werktijd én op kosten van de baas 😊) kunt blijven door ontwikkelen? Dan is onze masterclass erg interessant voor jou! Neem voor meer info contact met ons op.

Kom kennismaken!

Hoi! Ik ben Jill Vestjens en ik ben degene die jou gaat helpen om je reis binnen Open Line te gaan starten.

Hoe deze reis gaat beginnen is geheel aan jou! Wil je (in)formeel je glimlach met ons matchen, vul dan het formulier in en kies tussen het uploaden van je CV of het delen van je Linkedin profiel.

Ik ga er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat je binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons krijgt. Hoe klinkt dat?

Vragen?
Tijdens kantooruren kun je mij bereiken via 31 68 369 5994, via een e-mail naar recruitment@openline.nl of breng een bezoekje aan mijn Linkedin profiel.

Curriculum or profile

De met * gemerkte velden zijn verplicht.

This website has implemented reCAPTCHA v3 and your use of reCAPTCHA v3 is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.