
Soevereine Cloud & Microsoft 365 Disaster Recovery as a Service
Bij Open Line geloven we in de kracht van een hybride cloud: de perfecte balans tussen flexibiliteit en regie. Slimme vrijheid: lokale controle waar het moet, grenzeloze schaal waar het kan. Terwijl publieke clouds als Azure en Microsoft 365 interessante mogelijkheden bieden, groeit bij veel organisaties terecht de behoefte aan soevereiniteit: maximale controle over waar data staat, wie erbij kan en onder welke wetgeving deze valt. Onze Private Cloud-oplossingen spelen hierin een sleutelrol; deze zijn minstens zo krachtig, schaalbaar en innovatief als publieke clouds, maar bieden het extra voordeel van volledige datalokaliteit, directe toegang en maatwerk, zonder concessies aan performance, beschikbaarheid of functionaliteit.
Specifiek voor klanten die hun afhankelijkheid van grote Amerikaanse platformen willen verminderen, onderzoeken we bovendien actief alternatieven zoals Nextcloud en OnlyOffice, waarmee samenwerking en documentbeheer onafhankelijk van Microsoft mogelijk worden. Tegelijkertijd breiden we ons aanbod uit met Microsoft 365 Disaster Recovery as a Service: een innovatieve fallbackoplossing die borgt dat organisaties zelfs bij geopolitieke spanningen, sancties of cloudstoringen kunnen blijven werken met hun belangrijkste bestanden, e-mails en samenwerkingsprocessen. Dit alles veilig gehost in onze eigen soevereine cloud, met vaste prijsafspraken en een snelle activatie. Dit is een aanvulling op onze reeds bestaande Microsoft 365 back-up dienst. Zo biedt Open Line niet alleen de technologie, maar vooral de zekerheid, slagkracht en onafhankelijkheid in een wereld die digitaal versnelt en geopolitiek voortdurend in beweging is.
Meer uit onze Nieuwsbrief Q2 2025

Connected Data Cloud

Managed Defender & Deep Instinct

Soevereine Cloud & Microsoft 365 Disaster Recovery as a Service

Server Hardening

Verouderde besturingssystemen

NIS2-update

Certificaten en OLS801 Certificaat beheer
Open Line: Uw betrouwbare en innovatieve Cloud Solution Specialist
Open Line ondersteunt en adviseert klanten in verschillende branches bij ontwerp, bouw en beheer van complexe ICT (outsourcing) projecten. Ons Managed Services concept biedt een complete set aan Smart Cloud diensten dat klanten helpt bij het realiseren van de bedrijfs- en digitale doelstellingen.
Iedere branche kent zijn uitdagingen en geen organisatie is hetzelfde. Hoewel onze producten en diensten branche onafhankelijk zijn, vraagt iedere branche om een persoonlijke benadering. Als onafhankelijke dienstverlener kruipen wij in uw huid, zodat we weten wat u beweegt. Alleen zo kunnen wij waarmaken wat we u beloven.
Onze visie is dat klantrelaties verder gaan dan een advies of een ICT project. Iedere (outsourcing-) relatie is voor ons uniek. Wij zijn zowel partner als adviseur voor onze klanten en zijn trots op onze referenties en duurzame relaties die dat onderstrepen.
Onze focus? Het leveren van toegevoegde waarde door te excelleren in het technisch domein van uw informatievoorziening in ontwerp, bouw en beheer van Cloud infrastructuren.