Open Line support

Open Line Support is op weekdagen bereikbaar van 7:00 - 18:00. Bel voor support het servicenummer speciaal voor uw organisatie (zie SLA / XLA / DAP). 

Open Line Self Service Portal

Start hier de Open Line Self Service Portal

Support tool

Om u live ondersteuning te kunnen bieden maken we gebruik van Teamviewer software waarmee we eenmalig met uw goedkeuring uw werkstation kunnen overnemen. Onze support medewerker kan u vragen om de Open Line support tool te downloaden en te starten. Klik op de link hieronder om de download en installatie te starten.

Downloaden support tool


Teamviewer voor OSX (Mac)  |  Windows

Hoe werkt de supporttool?

De downloader kiest automatisch het juiste OS platform Windows of Mac OSX). Na het downloaden start u de gedownloade software (Teamviewer) en u geeft het gegeneerde ID en het speciaal voor u gegenereerde wachtwoord per telefoon of e-mail aan de supportmedewerker door. Deze kan dan éénmalig en pas ná uw toestemming uw beeldscherm op afstand overnemen. Wanneer de verbinding door u of door ons wordt beëindigt wordt ook de toegang beeïndigd en vervalt het wachtwoord. Bij een eventuele volgende ondersteunings-sessie wordt een nieuw wachtwoord gegenereerd. Wij kunnen dus alleen met uw expliciete toestemming uw computer overnemen. Uw privacy is daarbij maximaal gewaarborgd. Hoe Open Line met uw privacy omgaat leest u hier.