Wealer spreekt vertrouwen uit door verlenging contract Open Line

Nieuws - Gepubliceerd: 10 maart 2017

Wealer spreekt vertrouwen uit door verlenging contract Open Line

 

De Wealer Autogroep met vestigingen in Sittard, Heerlen, Maastricht en Roermond heeft besloten om haar ICT diensten wederom onder te brengen bij Open Line. Hiermee bevestigd de Volkswagen, Audi, Seat en Skoda dealer haar tevredenheid over de dienstverlening van Open Line. Een dienstverlening die al ruim 13 jaar wordt bestempeld  als een constructief partnership.

De dienstverlening van Open Line aan Wealer bestaat uit het leveren van een zogeheten fully managed “cloud desktop”, ofwel een werkplek waarop alle functionaliteiten op het juiste moment wordt aangeboden aan de medewerkers van Wealer. Bij het aanbieden van deze werkplek wordt gericht en flexibel gebruik gemaakt van het smart cloud principe: rekenkracht en dataopslag op het moment dat het wenselijk is en aangeboden vanuit moderne datacenters in Beek en Landgraaf.

Onderdeel van de dienstverlening is tevens de levering van directe ondersteuning aan de medewerkers van Wealer op de verschillende vestigingen. Met de klantgerichtheid van Wealer in het achterhoofd, is de dienstverlening geënt op het maximaal faciliteren van de medewerkers. De Wealer medewerkers moeten te allen tijde klaar staan voor hun relaties.

Directeur Marc van der Linden: “Open Line is een toegankelijke partner, die open staat voor suggesties en ook daadwerkelijk in staat is om onze suggesties om te zetten in verbeteringen”.

Wealer is er voor u!

Wealer is de Audi, Skoda, Seat, Volkswagen, Volkswagen Bedrijfswagens en Seat Service specialist in Midden- en Zuid Limburg met vestigingen in Roermond, Echt, Sittard, Maastricht en Heerlen.

Daarnaast beschikt Wealer ook over een Lease-afdeling genaamd WealerLease. Zo kan de klant met alle mobiliteitsvraagstukken bij Wealer terecht. Want service en klanttevredenheid staat, net als bij Open Line, hoog in het vaandel: Wealer is er voor u!

Open Line: betrouwbaar en innovatief

Open Line ondersteunt en adviseert klanten bij het ontwerpen, bouwen en  beheren van veelal complexe en duurzame ICT-projecten. Het Managed Services concept van Open Line biedt daarnaast een complete set aan Smart Cloud diensten die klanten helpt bij het realiseren van hun  bedrijfsdoelstellingen. Deze dienstverlening is gebaseerd op de trend ‘van bezit, naar gebruik’ en biedt daarmee maximale flexibiliteit om daar waar nodig de juiste ICT-middelen en –diensten op- en af te schalen. Waarbij te allen tijde aandacht gegeven wordt aan het unieke karakter van de klant.

Om te voldoen aan de hoge eisen en wensen die gesteld worden aan cloud- en beheerdiensten, is Open Line ISO20000, ISO27001, ISO9001, NEN7510 en ISAE3402-type II gecertificeerd. Daarnaast is Open Line in 2017 voor de derde keer op rij door Deloitte uitgeroepen tot ‘Best Managed Company’.