Outsourcing Performance Onderzoek 2017

Outsourcing Performance Onderzoek

Derde keer op rij 100% klanttevredenheidsscore voor Open Line bij onderzoek Giarte

Op 29 juni zijn de resultaten bekend gemaakt van het Outsourcing Performance onderzoek van Giarte 2017. Open Line heeft voor de derde keer op rij een 100% Outsourcing Recommendation Score behaald. Giarte voert ieder jaar een Outsourcing Performance onderzoek uit onder de Nederlandse ICT Outsourcing bedrijven. Dit onderzoek wordt gezien als de belangrijkste benchmarkstudie in de ICT naar klanttevredenheid van uitbestedende organisaties.

Onafhankelijk van de provider zelf is rechtstreeks aan klanten input gevraagd. Alle aanbevelingen van de klantengroep van een serviceprovider vormt de basis voor de berekening van de ‘Outsourcing Recommendation Score (ORS)’. Naast de 100% ORS heeft Open Line ook de hoogste score van het gehele onderzoek behaald op de indicator superfans: 53%. Dit is het percentage respondenten dat Open Line ‘absoluut’ zou aanbevelen.

Jef Raemaekers, directeur managed services: “Ik ben enorm trots op dit resultaat. Naast de uitstekende ORS zijn we de uitdagingen die vorig jaar uit het onderzoek kwamen aangegaan. We hebben hard gewerkt aan verbetering en zien dat in positieve zin over de hele lijn terug in hogere scores zoals ook de trustindicator (82). Alle medewerkers dragen bij aan tevreden eindgebruikers en in het krijgen én behouden van het vertrouwen in Open Line. Het compliment is dus vooral aan hen!”.

Giarte Outsourcing Recommendation Score

Giarte Trustscore

Uitgelicht Giarte Indicatoren

 

Een trusted public - en private cloud mix? Het moeiteloos maar vooral betrouwbaar koppelen van publieke cloud met uw private cloud of on premises omgeving? Cloud infrastructuur ontwikkelt zich richting een utility, net zo vanzelfsprekend en overal beschikbaar als water uit de kraan of stroom uit het stopcontact, maar is meer dan techniek alleen!